Number of the records: 1  

Monster High

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Daneshvari, Gitty, 1982- - Author
    1. vyd. - V Praze : CooBoo, 2013 - 233 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7447-388-3 (váz.)
     anglicky psané příběhy  fantasy příběhy  publikace pro mládež
    Call numberC 188.372 Střední školní věk
    Title statementMonster High. Ghúlmošky se chtějí bavit / Gitty Daneshvari ; ilustrace Darko Dordevic ; [přeložila Miroslava Urešová]
    Portion of titleGhúlmošky se chtějí bavit
    Main entry-name Daneshvari, Gitty, 1982- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Praze : CooBoo, 2013
    Phys.des.233 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7447-388-3 (váz.)
    National bibl. num.cnb002479708
    NotePřeloženo z angličtiny. Na hřbetu označení: kniha 2
    OriginalMonster High - Ghoulfriends just want to have fun
    Form, Genre anglicky psané příběhy * fantasy příběhy * publikace pro mládež
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111-32 , (0:82-322.9) , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Nová MONSTER parta je opět tu! Rochelle Goylová, Venus McFlytrapová a Robecca Steamová se po prázdninách vracejí na Monster High. Přestože se nikomu evidentně nechce vzpomínat na události z prvního pololetí, tři ghúlmošky se za to, že celou školu zachránily, stanou členkami Klubu strašilek a plně se zapojí do místních aktivit. Rochelle doučuje trolly, Robecca trénuje skřípot i méně nadané studenty a Venus zakládá spolu s Lagoonou kompost. Navíc se všichni připravují na Čarodějnickou dráp show. Jenže potom Rochelle při hodině Průzkumu katakomb objeví panenku zkázy, ve které je schovaná zpráva s varováním. A ve strašjídelně a jinde po škole se začnou objevovat bílé kočky, které podle pověry nosí příšerám smůlu. Monster High je zjevně opět v ohrožení! Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.