Number of the records: 1  

Rozvoj dovedností dospělých lidí s mentálním postižením

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Solovská, Vendula - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 191 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-0369-8 (brož.)
     osoby s mentálním postižením  sociální integrace  komunikační dovednosti  sociální dovednosti  praktické činnosti  zdraví a hygiena
     metodické příručky
    Call numberC 352.309
    Umístění 364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc
    Rozvoj dovedností dospělých lidí s mentálním postižením
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 352.309   

    Title statementRozvoj dovedností dospělých lidí s mentálním postižením / Vendula Solovská a kol.
    Main entry-name Solovská, Vendula (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2013
    Phys.des.191 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-262-0369-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002436003
    Subj. Headings osoby s mentálním postižením * sociální integrace * komunikační dovednosti * sociální dovednosti * praktické činnosti * zdraví a hygiena
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect364-1/-7 - Druhy sociální pomoci a služeb
    UDC 37.091.33-027.22 , 316.344.6-056.36 , 364-786 , 316.77:81'42 , 316.61 , 613 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc
    Document kindBOOKS
    Rozvoj dovedností dospělých lidí s mentálním postižením
    Lidé s mentálním postižením tráví většinu času mezi lidmi s handicapem, mají méně kontaktů s většinovou společností. Nemají tak možnost získat dostatečnou sociální zkušenost, proces učení se sociálním dovednostem je u těchto lidí náročný. Často je trápí neobratnost při komunikaci, nedorozumění, negativní reakce ze strany okolí, nízká sebedůvěra. Snižují se jejich šance na trhu práce, prohlubují se sociální bariery mezi lidmi s postižením a většinovou společností. Pro odstranění těchto barier je zapotřebí zaměřit se u nich na podporu sociálních dovedností. Jednotlivé aktivity jsou v rámci každé kapitoly řazeny od méně náročných po náročnější. První části kapitoly tak obsahuje aktivity, které lze uskutečnit i s klienty, u kterých jsou jednotlivé dovednosti a schopnosti zastoupeny pouze v omezené míře, zatímco závěr každé z kapitol se věnuje aktivitám určeným pro klienty, u kterých jsou dané schopnosti a dovednosti již více rozvinuty. Knihu využijí především speciální pedagogové, lidé, kteří pracují s dospívajícími a dospělými osobami s mentální retardací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.