Number of the records: 1  

Velký slovník marketingových komunikací

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jurášková, Olga, 1966- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 271 s. : portréty ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4354-7 (váz.)
      Horňák, Pavel, - Author
     marketing  marketingová komunikace
     výkladové slovníky
    Call numberC 349.314
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 349.314   

    Title statementVelký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
    Main entry-name Jurášková, Olga, 1966- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.271 s. : portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4354-7 (váz.)
    National bibl. num.cnb002390586
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace
    Form, Genre výkladové slovníky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:316.77 , 658.8 , (038.072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Velký slovník marketingových komunikací
    Velký slovník marketingových komunikací
    Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.