Number of the records: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jakubíková, Dagmar, 1948- - Author
    2. aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4209-0 (brož.)
     cestovní ruch  marketing
     monografie
    Call numberC 348.895
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 348.895   

    Title statementMarketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková
    Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
    Edition statement2. aktualiz. a rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4209-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002388696
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings cestovní ruch * marketing
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 338.48 , 658.8 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Marketing v cestovním ruchu
    Marketing v cestovním ruchu
    Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.