Number of the records: 1
Kaputa, Catherine, 1948- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2011 - 239 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-7261-234-5 (brož.)
rozvoj kariéry osobní prezentace osobní image profesní úspěch
osobní branding osobní značka
příručkyCall number C 345.891 Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování Title statement Staňte se značkou! : osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch / Catherine Kaputa ; [z anglického originálu ... přeložil Michal Čakrt] Main entry-name Kaputa, Catherine, 1948- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2011 Phys.des. 239 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7261-234-5 (brož.) National bibl. num. cnb002251826 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original You are a brand! Subj. Headings osobní branding osobní značka Subj. Headings rozvoj kariéry * osobní prezentace * osobní image * profesní úspěch Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 005.966 , 316.625 , 159.923.5 , 331.101.3 , (035) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201111/contents/nkc20112251826_1.pdf Ve volném výběru 316.6 - Sociální psychologie. Chování Document kind BOOKS Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1