Number of the records: 1  

Jak zákazník vnímá značku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Du Plessis, Erik - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 256 s. : il.
    ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.)
     neurovědy  neuromarketing  spotřebitelské chování  obchodní značky
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 345.763
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Jak zákazník vnímá značku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *08.01.2024)C 345.763   

    Title statementJak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]
    Main entry-name Du Plessis, Erik (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2011
    Phys.des.256 s. : il.
    ISBN978-80-251-3529-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002255253
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalBranded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of brain and the brand
    Subj. Headings neurovědy * neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC 658.626 , 366.1 , 658.8:159.91 , 611.8+612.8+616.8 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Document kindBOOKS
    Jak zákazník vnímá značku
    Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.