Number of the records: 1
Marketing symfonických orchestrů
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2011 - 184 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.)
2001-2010
symfonické orchestry marketing kultury marketingový management vážná hudba poslech hudby marketingový výzkum
Morava (Česko)
studieCall number C 344.237 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Zlín : VeRBuM, 2011 Phys.des. 184 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) National bibl. num. cnb002194709 Note 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické a německé resumé Subj. Headings 2001-2010 * symfonické orchestry - Česko * marketing kultury * marketingový management * vážná hudba * poslech hudby - Česko * marketingový výzkum - Česko - 2001-2010 * Morava (Česko) Form, Genre studie Conspect 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život UDC 785.11.071 , 316.7:658.8 , 658.8:005 , 78.03 , 78.01 , 658.8:005.52 , (437.32) , (048.8) Country Česko Language čeština URL http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987041&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1