Number of the records: 1  

Marketing symfonických orchestrů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2011 - 184 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.)
    2001-2010
     symfonické orchestry  marketing kultury  marketingový management  vážná hudba  poslech hudby  marketingový výzkum
     Morava (Česko)
     studie
    Call numberC 344.237
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing symfonických orchestrů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.237   

    Title statementMarketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2011
    Phys.des.184 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-03-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002194709
    Note200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické a německé resumé
    Subj. Headings 2001-2010 * symfonické orchestry - Česko * marketing kultury * marketingový management * vážná hudba * poslech hudby - Česko * marketingový výzkum - Česko - 2001-2010 * Morava (Česko)
    Form, Genre studie
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC 785.11.071 , 316.7:658.8 , 658.8:005 , 78.03 , 78.01 , 658.8:005.52 , (437.32) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttp://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987041&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing symfonických orchestrů
    Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.