Number of the records: 1  

Vizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Spousta, Vladimír, 1930- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2010 - 193 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-210-5296-3 (brož.)
     filozofie výchovy  pedagogická psychologie  sociální pedagogika  předmětová didaktika  vizuální komunikace  vizuální vnímání  teorie poznání
     monografie
    Call numberB 51.253
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 51.253   

    Title statementVizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín / Vladimír Spousta
    Main entry-name Spousta, Vladimír, 1930- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2010
    Phys.des.193 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-210-5296-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002152017
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 100 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta
    Subj. Headings filozofie výchovy * pedagogická psychologie * sociální pedagogika * předmětová didaktika * vizuální komunikace * vizuální vnímání * teorie poznání
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.013.73 , 37.015.3 , 37.013.42 , 37.016.026 , 316.77:159.931 , 159.931 , 165 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Vizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín
    Verbální a nonverbální symboly jsou jako prostředky vizuálního myšlení a interiorizačních procesů součástí abstraktních kategorií. Při didaktické transformaci poznatkových systémů se jako významného prostředku vizualizace využívá schémat, obrázků, grafů a tabulovaných přehledů. Každá schematizace či tabulace obohacuje vzdělávací proces svou přehledností, utříděností a názorností, implicite však nese sebou též riziko zkreslujícího zjednodušení, šablonovitosti a povrchnosti. Aplikace těchto vizuálií je ceněna především pro jejich didaktické a psychologické funkce, díky nimž dochází k rozvoji vizualizační gramotnosti studenta. Schopnost vytvářet schémata a tabulky a interpretovat je lze systematicky rozvíjet ve všech fázích vyučovacího procesu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.