Number of the records: 1  

Pedagogika pro učitele

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    2., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 456 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3357-9 (brož.)
    Pedagogika
      Vališová, Alena, - Editor - Author   Kasíková, Hana, - Editor - Author   Bureš, Miroslav, - Author
     pedagogika
     učebnice vysokých škol  kolektivní monografie
    Call numberC 341.070
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *04.11.2024)C 341.070   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 341.070 v2   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 341.070 v3   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 341.070 v1   

    Title statementPedagogika pro učitele / A. Vališová, H. Kasíková (eds.) ; autorský kolektiv Miroslav Bureš ... [et al.]
    Edition statement2., rozš. a aktualiz. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2011
    Phys.des.456 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3357-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002146011
    Edition Pedagogika (Grada)
    NoteDotisk 2012
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Vališová, Alena, 1954- (Editor) (Author)
    Kasíková, Hana, 1952- (Editor) (Author)
    Bureš, Miroslav, 1979- (Author)
    Subj. Headings pedagogika
    Form, Genre učebnice vysokých škol * kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 37.01 , (075.8) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102146011_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Pedagogika pro učitele
    Pedagogika pro učitele
    Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.