Number of the records: 1  

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bednářová, Jiřina, 1963- - Author
    Brno : Computer Press, 2009 - 64 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-251-2446-8 (brož.)
    Dětská naučná edice. Předškoláci
     předškolní výchova  vizuální vnímání
     publikace pro děti  metodické příručky
    Call numberB 50.546/2
    Umístění 159.93 - City. Smyslové vnímání
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 50.546/2 b   

    Title statementRozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let : jak krtek Barbora našel cestu domů / Jiřina Bednářová
    Portion of titleRozvoj zrakového vnímání
    Jak krtek Barbora našel cestu domů
    Main entry-name Bednářová, Jiřina, 1963- (Author)
    Issue dataBrno : Computer Press, 2009
    Phys.des.64 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-251-2446-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001867933
    Edition Dětská naučná edice (Computer Press). Předškoláci
    NoteNa tit. s. označení 2. díl, vztahuje se k řadě Rozvoj zrakového vnímání
    Subj. Headings předškolní výchova * vizuální vnímání
    Form, Genre publikace pro děti * metodické příručky
    Conspect0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 159.931 , (0.053.2) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.93 - City. Smyslové vnímání
    Document kindBOOKS
    Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.