Number of the records: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jakubíková, Dagmar, 1948- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 288 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.)
    Marketing
     marketing  cestovní ruch
     příručky
    Call numberC 336.043
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Marketing v cestovním ruchu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 336.043 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 336.043   

    Title statementMarketing v cestovním ruchu / Dagmar Jakubíková
    Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2009
    Phys.des.288 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3247-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb001990507
    Edition Marketing (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Subj. Headings marketing * cestovní ruch
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 338.48 , 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Marketing v cestovním ruchu
    V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.