Number of the records: 1  

Raná péče o dítě se sluchovým postižením

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Holmanová, Jitka - Author
    1. vyd. - Praha : Septima, 2002 - 90 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7216-162-8 (brož.)
     sluchově postižené děti  péče a výchova
     příručky
    Call numberC 335.774
    Umístění 613.95 - Hygiena dítěte
    Raná péče o dítě se sluchovým postižením
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 335.774   

    Title statementRaná péče o dítě se sluchovým postižením / Jitka Holmanová
    Main entry-name Holmanová, Jitka (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Septima, 2002
    Phys.des.90 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7216-162-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001178503
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings sluchově postižené děti * péče a výchova
    Form, Genre příručky
    Conspect613 - Hygiena. Lidské zdraví
    UDC 613.9-056.26/.3 , 316.344.6-056.263-053.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru613.95 - Hygiena dítěte
    Document kindBOOKS
    Raná péče o dítě se sluchovým postižením
    Publikace obsahuje soubor rehabilitačních postupů vhodných nejen pro reedukaci dětí se sluchadly, ale i dětí s kochleárním implantátem. Veškeré informace jsou zpracovány jako stručné pokyny. Jsou podávány tak, aby byly srozumitelné všem rodičům, kteří s dítětem pracují v přirozených domácích podmínkách. Tyto pokyny však mohou také zároveň sloužit jako další studijní materiál pro logopedy v ambulancích i ve speciálně pedagogických centrech. Rehabilitační metody a postupy jsou určeny zejména pro práci s nejmenšími dětmi. Autorka pracuje v Centru kochleárních implantací u dětí, které je součástí Foniatrického oddělení ORL kliniky 2. lékařské fakulty UK a Fakultní nemocnice v Motole. Problematikou rehabilitace dětí se sluchovými vadami se věnuje téměř 20 let. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.