Number of the records: 1
Image a firemní identita
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 190 s. : barev. il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-2790-5
Expert
Mikeš, Jiří, - Author
identita organizace image organizace
monografie případové studieCall number C 334.454 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Title statement Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2009 Phys.des. 190 s. : barev. il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2790-5 National bibl. num. cnb001858863 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
Subj. Headings identita organizace * image organizace Form, Genre monografie * případové studie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.336 , 005.336.6 , (048.8) , (078.7) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Document kind BOOKS První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1