Number of the records: 1  

Informatika a výpočetní technika pro střední školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Roubal, Pavel, 1966- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2005 - 92 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN 80-251-0600-4 (brož.)
    Česká škola
     počítačová grafika  informatika
     učebnice středních škol
    Call numberB 49.244/2
    Umístění 004 - Počítače. Výpočetní technika
    Informatika a výpočetní technika pro střední školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 49.244/2   

    Title statementInformatika a výpočetní technika pro střední školy : praktická učebnice 2 / Pavel Roubal
    Portion of titlePraktická učebnice 2
    Main entry-name Roubal, Pavel, 1966- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2005
    Phys.des.92 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN80-251-0600-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001638387
    Edition Česká škola (Computer Press)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Subj. Headings počítačová grafika * informatika
    Form, Genre učebnice středních škol
    Conspect004 - Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 007+004 , 004.92 , (075.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004 - Počítače. Výpočetní technika
    Document kindBOOKS
    Informatika a výpočetní technika pro střední školy
    Informatika a výpočetní technika pro střední školy je nový moderní soubor učebnic pro gymnázia, střední odborné školy i učiliště nabízí stručný, ale obsažný výklad, příklady a cvičení různého rozsahu obsahuje související zajímavosti a tipy na doplňkové informační zdroje soustřeďuje se na pochopení principů fungování aplikací, ne na mechanické naučení nabídek a příkazů rozdělením do více dílů lépe umožňuje vlastní výběr probíraných témat respektuje rámcový vzdělávací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.