Number of the records: 1  

Zakázaná rétorika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Beck, Gloria, 1968- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 266 s. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1743-2 (váz.)
     rétorika  manipulace (psychologie)  sociální komunikace
     příručky
    Call numberC 324.802
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Zakázaná rétorika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 324.802   

    Title statementZakázaná rétorika : 30 manipulativních technik / Gloria Beck ; [překlad Magdalena Pomikálková]
    Main entry-name Beck, Gloria, 1968- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2007
    Phys.des.266 s. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1743-2 (váz.)
    National bibl. num.cnb001644152
    NotePřeloženo z němčiny
    OriginalVerbotene Rhetorik - die Kunst der skrupellosen Manipulation
    Subj. Headings rétorika * manipulace (psychologie) * sociální komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.77 , 316.628 , 808.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Zakázaná rétorika
    Rétoricky manipulovat znamená cíleně ovládat vybrané osoby podle vytvořeného plánu a tím nad nimi uplatňovat moc. Publikace obsahuje 30 abecedně řazených technik rétorické manipulace s popisem žádoucích cílů a způsobů provedení. Mnohé z technik spočívají ve využití automatismů, klíčových podnětů a europsychologických projevů, jejichž princip je stručně vysvětlen a proti nimž jsou oběti manipulace takřka bezbranné. U každé metody je uveden tzv. stupeň etické nekorektnosti, neboť i když zdánlivě nevinné fígle, podlůstky a triky používá téměř každý, eticky nezávadná není žádná z technik. Během četby je tedy nutné rozloučit se s hodnotami jako čestnost, upřímnost, přátelství nebo láska, protože pro zakázaného rétorika má smysl pouze dosažení cíle. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.