Number of the records: 1  

Specifické poruchy učení a chování

  1. book

    book


     Kucharská, Anna, 1963- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2000 - 166 s.
    ISBN 80-7178-389-7
    Speciální pedagogika
     specifické poruchy učení  poruchy chování  speciální pedagogika  děti školního věku
     sborníky
    Call numberC 298.146
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Specifické poruchy učení a chování
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 298.146   

    Title statementSpecifické poruchy učení a chování : sborník 2000 / Anna Kucharská
    Main entry-name Kucharská, Anna, 1963- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2000
    Phys.des.166 s.
    ISBN80-7178-389-7
    Edition Speciální pedagogika (Portál)
    NoteISSN 1211-670X
    Subj. Headings specifické poruchy učení * poruchy chování * speciální pedagogika * děti školního věku
    Form, Genre sborníky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.346.32-053.5 , 616.89-008.447 , 616.89-008.43 , 159.92 , 159.95 , 376 , 616.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Specifické poruchy učení a chování
    Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.