Number of the records: 1  

Učitelské vyhoření

  1. SYS0984380
    LBL
      
    02288nam-a22006257i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240528224715.4
    007
      
    ta
    008
      
    201008s2020----xr-ad---------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003238526
    020
      
    $a 978-80-262-1668-1 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1226361393
    040
      
    $a BOD003 $b cze $d HKD001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y2
    072
    -7
    $a 159.9 $x Psychologie $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 37.091.12 $2 MRF
    080
      
    $a 159.913 $2 MRF
    080
      
    $a 159.944.4 $2 MRF
    080
      
    $a 613.62:616.89-008.44 $2 MRF
    080
      
    $a 159.923.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.472.4 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9.07 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Smetáčková, Irena, $d 1976- $7 ola2006329785 $4 aut
    245
    10
    $a Učitelské vyhoření : $b proč vzniká a jak se proti němu bránit / $c Irena Smetáčková, Stanislav Štech, Ida Viktorová, Veronika Pavlas Martanová, Anna Páchová, Veronika Francová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2020
    300
      
    $a 244 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Kniha se zabývá rizikem syndromu vyhoření při práci učitele. Vyhoření vzniká v důsledku chronického stresu a vede k silným psychickým a fyzickým problémům, k nekvalitní výuce, ke špatným vztahům ke kolegům a žákům. Cílem knihy je, aby vyučující získali dobré povědomí o rizicích, které souvisejí s profesní náročností, získali orientaci v pojmech „stres“ a „vyhoření“ a dokázali u sebe vnímat jejich projevy, porozuměli příčinám stresu a vyhoření na individuální, školní a resortní úrovni, nabyli přesvědčení, že je možné vhodnými kroky snížit nebezpečí vzniku vyhoření, vyzkoušeli si sadu konkrétních technik. Kniha využívá výsledků největšího výzkumu vyhoření mezi českými vyučujícími, který byl realizován v letech 20172018. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026216681 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a Anglické resumé
    648
    -7
    $a 2014-2020 $7 ch967325 $2 czenas
    650
    07
    $a učitelská profese $7 ph126981 $2 czenas
    650
    07
    $a stres (psychologie) $7 ph116294 $2 czenas
    650
    07
    $a syndrom vyhoření $7 ph116370 $2 czenas
    650
    07
    $a sebepoznání $7 ph116116 $2 czenas
    650
    07
    $a interpersonální vztahy $7 ph114786 $2 czenas
    650
    07
    $a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologický výzkum $z Česko $y 2014-2020 $7 ph124806 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Štech, Stanislav, $d 1954- $7 xx0000220 $4 aut
    700
    1-
    $a Viktorová, Ida, $d 1959- $7 xx0000223 $4 aut
    700
    1-
    $a Martanová, Veronika, $d 1977- $7 mzk2007424059 $4 aut
    700
    1-
    $a Páchová, Anna $7 ola20191019340 $4 aut
    700
    1-
    $a Francová, Veronika $7 xx0241117 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.