Number of the records: 1  

Regionální a mezinárodní marketing


  1.  Lacina, Karel, 1943- - Author
    Vyd. 1. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 - 136 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7041-929-6
      Kala, Tomáš - Author
     teritoriální marketing  mezinárodní marketing
     učebnice vysokých škol
    Regionální a mezinárodní marketing
    Title statementRegionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala
    Main entry-name Lacina, Karel, 1943- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataHradec Králové : Gaudeamus, 2003
    Phys.des.136 s. ; 21 cm
    ISBN80-7041-929-6
    National bibl. num.cnb001296909
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Note300 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Kala, Tomáš (Author)
    Another responsib. Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
    Subj. Headings teritoriální marketing * mezinárodní marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 332.146 , 658.8:339.564 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Regionální a mezinárodní marketing
    Kniha pojednává o využívání zásad regionálního marketingu v regionální politice členských států EU a ČR. Ve druhé části napsané ing. Kalou jsou objasněny hlavní zásady mezinárodního marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.