Number of the records: 1  

Teoretické, empirické a aplikačné dimenzie inklúzie a konceptu inkluzívneho vzdelávania žiakov v stredných školách

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Čepelová, Slávka - Author
    Vydanie: prvé - 217 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN 978-80-7612-414-1
      Barnová, Silvia, - Author   Krásna, Slávka - Author
    21. století
     speciální pedagogika  střední školy  sociální inkluze  integrovaná výchova a vzdělávání  podpůrná opatření (vzdělávání)
     monografie
    Call numberC 405.424
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Teoretické, empirické a aplikačné dimenzie inklúzie a konceptu inkluzívneho vzdelávania žiakov v stredných školách
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněC 405.424 P   

    Title statementTeoretické, empirické a aplikačné dimenzie inklúzie a konceptu inkluzívneho vzdelávania žiakov v stredných školách / Slávka Čepelová, Silvia Barnová, Slávka Krásna
    Main entry-name Čepelová, Slávka (Author)
    Edition statementVydanie: prvé
    PublicationČeské Budějovice : Nová Forma, 2021
    Phys.des.217 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN978-80-7612-414-1
    National bibl. num.cnb003394257
    Note150 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Barnová, Silvia, 1977- (Author)
    Krásna, Slávka (Author)
    Subj. Headings 21. století * speciální pedagogika - Slovensko - 21. století * střední školy - Slovensko - 21. století * sociální inkluze * integrovaná výchova a vzdělávání * podpůrná opatření (vzdělávání)
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 37.043.2 , 316.4.063.3 , (437.6) , 373.5+377 , 376 , 37.04 , (048.8)
    CountryČesko
    Languageslovenština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Teoretické, empirické a aplikačné dimenzie inklúzie a konceptu inkluzívneho vzdelávania žiakov v stredných školách
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.