Number of the records: 1
Vošahlíková, Pavla, 1951- - Author
Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 1999 - 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
ISBN 80-7184-715-1
reklama a propagace dějiny reklamy
monografieCall number B 41.006 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Zlaté časy české reklamy / Pavla Vošahlíková Main entry-name Vošahlíková, Pavla, 1951- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Karolinum, 1999 Phys.des. 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm ISBN 80-7184-715-1 National bibl. num. cnb000770696 Note Německé resumé. Poznámky Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy českou společností. Popisuje postupnou proměnu vzhledu obchodů, převratný nástup výkladní skříně a obchodních domů, rozmach placené reklamy v tisku, podíl nové techniky na rozvoji reklamy a její podíl na velkých výstavách prezentujících rozvoj českého průmyslu na konci 19. století. Autorka věnuje velkou pozornost i specifickému vývoji reklamních plakátů, sloganů či spotřebních obalů. Reprezentativní kniha s velkým množstvím obrazové dokumentace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1