Number of the records: 1  

Zlaté časy české reklamy


  1.  Vošahlíková, Pavla, 1951- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 1999 - 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
    ISBN 80-7184-715-1
     reklama a propagace  dějiny reklamy
     monografie
    Call numberB 41.006
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Zlaté časy české reklamy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 41.006   

    Title statementZlaté časy české reklamy / Pavla Vošahlíková
    Main entry-name Vošahlíková, Pavla, 1951- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Karolinum, 1999
    Phys.des.230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
    ISBN80-7184-715-1
    National bibl. num.cnb000770696
    NoteNěmecké resumé. Poznámky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Zlaté časy české reklamy
    Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy českou společností. Popisuje postupnou proměnu vzhledu obchodů, převratný nástup výkladní skříně a obchodních domů, rozmach placené reklamy v tisku, podíl nové techniky na rozvoji reklamy a její podíl na velkých výstavách prezentujících rozvoj českého průmyslu na konci 19. století. Autorka věnuje velkou pozornost i specifickému vývoji reklamních plakátů, sloganů či spotřebních obalů. Reprezentativní kniha s velkým množstvím obrazové dokumentace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.