Number of the records: 1  

Ferdinand Kindermann

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hanzal, Josef, 1934-2002 - Author
    Kostelní Vydří : Karmelitánské nakladatelství, 1998 - 91 s. : barev. il. ; 20 cm
    ISBN 80-7192-366-4
    Knižnice vyšehradské kapituly ;
     Kindermann, Ferdinand, 1740-1801
    1740-1801 18. století
     školství  vzdělávací politika  biskupové
     Česko 18. století
     biografie  studie
    Call numberC 293.307
    Umístění
    Ferdinand Kindermann
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněC 293.307 P   

    Title statementFerdinand Kindermann : (1740-1801) : školský reformátor a osvícenský duchovní / Josef Hanzal
    Main entry-name Hanzal, Josef, 1934-2002 (Author)
    Issue dataKostelní Vydří : Karmelitánské nakladatelství, 1998
    Phys.des.91 s. : barev. il. ; 20 cm
    ISBN80-7192-366-4 Kč 135,00
    National bibl. num.cnb000608057
    Edition Knižnice vyšehradské kapituly
    NoteZkratky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Subj. Headings Kindermann, Ferdinand, 1740-1801 * 1740-1801 * 18. století * školství - Česko - 18. století * vzdělávací politika - Česko - 18. století * biskupové - Česko - 18. století * Česko - náboženské poměry - 18. století
    Form, Genre biografie * studie
    Conspect27 - Křesťanství. Křesťanská církev všeobecně. Eklesiologie
    929 - Biografie
    UDC 27-726.2 , 929 , 37.09 , 37.014.5 , 2-6 , (437.3) , (092) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Ferdinand Kindermann
    Biografie osvíceného duchovního, zakladatele moderního základního školství v českých zemích Ferdinanda Kindermanna. Svou činností přispěl Kindermann k česko-německému porozumění a modernizaci školství. Pracoval v Kaplici jako děkan a pedagog ve službách rodiny Buquoyů na jejich panství. Později působil v zemské školní komisi, jako vyšehradský probošt a litoměřický biskup. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.