Number of the records: 1  

Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením

  1. BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 415.808   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 415.808 b   

    Title statementSpolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením / Marie Najmonová, Martina Lietavcová, Miluše Vítečková
    Main entry-name Najmonová, Marie, 1975- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : Pasparta, 2023
    Phys.des.94 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-88429-75-3
    National bibl. num.cnb003550131
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Users/Intended Audience NotePro současné i budoucí učitele v mateřských školách, rodiče dětí předškolního věku, školní psychology, speciální pedagogy a odborníky ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí
    Another responsib. Lietavcová, Martina (Author)
    Vítečková, Miluše, 1975- (Author)
    Subj. Headings děti předškolního věku * mateřské školy * předškolní výchova * děti se zdravotním postižením * speciální vzdělávací potřeby * speciální poradenství * případové studie
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.346.32-053.4 , 373.24 , 373.2 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 376.04 , 376.048 , 001.87 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením
    Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.