Number of the records: 1  

Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami


  1.  Reichler, Robert Jay, 1937- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 1998 - 271 s.
    ISBN 80-7178-199-1
    Speciální pedagogika
      Lansing, Margaret - Other   Schopler, Eric, - Other   Jelínková, Miroslava - Translator   Pokorná, Věra, - Translator
     autismus  děti s autismem  vyučovací metody
     příručky
    Call numberC 293.403
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 293.403   

    Title statementStrategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami / Eric Schopler, Robert J. Reichler, Margaret Lansingová ; [z anglického originálu přeložily Miroslava Jelínková, Věra Pokorná]
    Main entry-name Reichler, Robert Jay, 1937- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 1998
    Phys.des.271 s.
    ISBN80-7178-199-1
    National bibl. num.cnb000600782
    Edition Speciální pedagogika (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalIndividualized assessment and treatment for autistic and developmentally disabled childern
    Another responsib. Lansing, Margaret (Other)
    Schopler, Eric, 1927-2006 (Other)
    Jelínková, Miroslava (Translator)
    Pokorná, Věra, 1939-2016 (Translator)
    Subj. Headings autismus * děti s autismem * vyučovací metody
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.36-053.2 , 159.96 , 376 , 616.89
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami
    Nezbytné informace, učební strategie, metody a příklady výukových programů pro pedagogy a psychology, kteří se zabývají dětmi s autismem nebo jinými vývojovými poruchami. Tyto děti bývají často vylučovány z běžných vyučovacích zařízení, kam svým intelektem nesporně patří. Dlouholeté zkušenosti z vyspělých zemí potvrzují, že mají-li pedagogové a psychologové dostatečné množství informací, nemusí k těmto situacím docházet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.