Number of the records: 1  

Marketing


  1.  Světlík, Jaroslav, 1949- - Author
    Zlín : EKKA, 1992 - 253 s. : obr.
    ISBN 80-900015-8-0
     marketing
     příručky
    Call numberC 275.542
    Umístění
    Marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 275.542   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementMarketing : cesta k trhu / Jaroslav Světlík
    Main entry-name Světlík, Jaroslav, 1949- (Author)
    Issue dataZlín : EKKA, 1992
    Phys.des.253 s. : obr.
    ISBN80-900015-8-0
    National bibl. num.cnb000074560
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.