Number of the records: 1  

Cesta do pohádky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Míčková, Jitka - Author
    Vydání první - 146 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1432-8
      Voštová, Zdeňka - Illustrator
     předškolní výchova  projektové vyučování  dramatická výchova  dramatické hry
     metodické příručky
    Call numberC 387.754
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Cesta do pohádky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.07.2024)C 387.754   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 21.06.2024)C 387.754 b   

    Title statementCesta do pohádky : literárně-dramatické projekty pro MŠ / Jitka Míčková ; ilustrace Zdeňka Voštová
    Main entry-name Míčková, Jitka (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2019
    Phys.des.146 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1432-8 Kč 235.00
    National bibl. num.cnb003087874
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Voštová, Zdeňka (Illustrator)
    Subj. Headings předškolní výchova * projektové vyučování * dramatická výchova * dramatické hry
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 371.314.6 , 792.02 , 371.382:792 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Cesta do pohádky
    Cílem této publikace je ukázat jednu z možností, jak propojit literární předlohu a metody dramatické výchovy při práci s předškolními dětmi a s žáky 1. stupně ZŠ. Inspiruje k tomu, jak učit děti hledat společnou cestu k příběhům, pohádkám, poezii, dramatické výchově, ale hlavně k životu právě přes pohádkové a literární hrdiny, jejich svět a problémy. Kniha nabízí postup při plánování vlastních projektů, zabývá se výběrem literatury, prací s textem, volbou cílů, metod a her. Součástí publikace jsou již realizované projekty doplněné pracovními listy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.