Number of the records: 1  

Česká reklama

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Krupka, Jaroslav, 1971- - Author
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN 978-80-265-0046-9 (váz.)
     reklama a propagace  dějiny reklamy  dějiny reklamy  reklamní agentury  reklamní média
     monografie
    Call numberC 349.851
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Česká reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 349.851   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 349.851 v1   

    Title statementČeská reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka
    Portion of titleOd pana Vajíčka po falešné soby
    Main entry-name Krupka, Jaroslav, 1971- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2012
    Phys.des.264 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-265-0046-9 (váz.)
    National bibl. num.cnb002396309
    NoteObsahuje rejstřík
    Subj. Headings reklama a propagace - Česko * dějiny reklamy - Československo * dějiny reklamy - Česko * reklamní agentury - Česko * reklamní média
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 659.1(091) , 659.187 , 659.13/.16 , (437.3) , (437) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Česká reklama
    „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.