Number of the records: 1  

Zprostředkované učení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Málková, Gabriela, 1977- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 116 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-585-1 (brož.)
     Feuerstein, Reuven, 1921-2014
     učení  pedagogická psychologie  učitel a žák  pedagogická diagnostika  vyučovací metody  základní školy
     příručky
    Call numberC 337.242
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Zprostředkované učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 18.11.2024)C 337.242   

    Title statementZprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se / Gabriela Málková
    Main entry-name Málková, Gabriela, 1977- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2009
    Phys.des.116 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-585-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb001964621
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings Feuerstein, Reuven, 1921-2014 * učení * pedagogická psychologie * učitel a žák * pedagogická diagnostika * vyučovací metody * základní školy
    Form, Genre příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC (035) , 159.953.5 , 37.015.3 , 37.064.2 , 37.013.77 , 37.091.3 , 373.3
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Zprostředkované učení
    Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.