Number of the records: 1  

Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Harvey, Christine - Author
    1. vyd. - Praha : Management Press, 1994 - 150 s. : fot., tab. ; 21 cm
    ISBN 80-85603-69-1
      Dvořáková, Daria, - Translator   Wagner, Arnošt, - Other
     veřejné vystupování  rétorika
     příručky
    Call numberC 282.707
    Umístění
    Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 282.707   

    Title statementJak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů / Christine Harvey ; [z anglického originálu přeložila Daria Dvořáková ; obálku navrhl Arnošt Wagner]
    Main entry-name Harvey, Christine (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Management Press, 1994
    Phys.des.150 s. : fot., tab. ; 21 cm
    ISBN80-85603-69-1
    National bibl. num.cnb000088562
    NotePozn. o autorce
    OriginalChristine Harvey System of Public Speaking & Leadership Building
    Another responsib. Dvořáková, Daria, 1951- (Translator)
    Wagner, Arnošt, 1959- (Other)
    Subj. Headings veřejné vystupování * rétorika
    Form, Genre příručky
    UDC 159.9 , 316.6 , 808.5
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů
    Proč vznikla tato kniha a jak z ní vytěžit maximum 7 PRVNÍ ČÁST PROJEKCE AUTORITY 1. Jin ajang vůdčích schopností 13 2. Vizuální kontakt 17 3. Pevný postoj 20 4. Účelová chůze . 22 5. Jak zvýšit svou energii . *. 25 6. Jak gestikulací zlepšit celkový dojem 28 DRUHÁ ČÁST SROZUMITELNOST A PŘESVĚDČIVOST 7. Odkud čerpat odborné znalosti a informace na libovolné téma 35 8. Síla důkazu 41 9. Emocionální důkaz 44 10. Logický důkaz 47 11. O čem to vlastně mluví? 51 12. Sestavte si osnovu svého projevu 54 TŘETÍ ČÁST PŮSOBIVOST A MAXIMÁLNÍ ÚČINEK 13. Jak se vyhnout sebezpochybnění 61 14. Mistrovství improvizace - jak bleskově sestavit dynamickou odpověď 64 15. Nehynoucí síla příběhů a příhod 70 16. Analogie posílí schopnost posluchačů zapamatovat si vaše sdělení 75 6 OBSAH ČTVRTÁ ČÁST JAK SI ZÍSKAT A UDRŽET POZORNOST 17. Co dělat a nedělat pro získání pozornosti 81 18. Otázky jako součást vašeho vystoupení 83 19. Zapojení posluchačů 88 20. Jak využít předvedení nebo ukázek pro udržení pozornosti 91 21. Pozornost udržíte, když publiku něco slíbíte 94 22. Co lze vytěžit z hlasové techniky 97 PÁTÁ ČÁST OSM ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÝCH ASPEKTŮ VEŘEJNÉHO PROJEVU 23. Typy projevů - skladba a vyváženost vašeho projevu 109 24. Emoce a humor 118 25. Otázky a odpovědi 124 26. Jak představit sama sebe i jiné řečníky 127 27. Jak řečníkovi poděkovat 132 28. Jak cenu předávat i přijmout 135 29. Jak pracovat s tlumočníky 142 30. Ošemetné a báječné věci, na které je dobré se připravit 146 Několik slov o autorce Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.