Number of the records: 1  

Fyzika


  1.  Oxlade, Chris, 1961- - Author
    České vydání ve spolupráci s pedagogy Ostravské univerzity - 128 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 22 cm
    ISBN 80-85606-31-3
    Ilustrovaný přehled
      Stockley, Corinne - Author   Wertheim, Jane - Author   Scollen, Chris - Other   Wright, Stephen - Other - Other   Mechlová, Erika, - Translator
     fyzika
     příručky  publikace pro mládež
    Call numberC 279.606
    Umístění 53 - Fyzika. Teoretická fyzika
    Fyzika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 279.606   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 17.05.2024)C 279.606 a   
    Rožnov k vypůjčeníC 279.606 R   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 279.606 SV   

    Title statementFyzika / Chris Oxlade, Corinne Stockley, Jane Werheim ; výtvarná úprava: Chris Scollen, Stephen Wright a Rogery Berry ; překlad: Erika Mechlová
    Main entry-name Oxlade, Chris, 1961- (Author)
    Edition statementČeské vydání ve spolupráci s pedagogy Ostravské univerzity
    PublicationOstrava : Blesk, 1994
    Phys.des.128 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 22 cm
    ISBN80-85606-31-3
    National bibl. num.cnb000088240
    Edition Ilustrovaný přehled
    NoteObsahuje rejstřík. Terminologický slovník. Obálkový podnázev: definice, diagramy, grafy a tabulky, více než 500 barevných vyobrazení. Na titulní straně chybně uvedeno jméno autorky, správně: Jane Wertheim
    Another responsib. Stockley, Corinne (Author)
    Wertheim, Jane (Author)
    Scollen, Chris (Other)
    Wright, Stephen (Other)
    Berry, Rogery (Other)
    Mechlová, Erika, 1941- (Translator)
    Subj. Headings fyzika
    Form, Genre příručky * publikace pro mládež
    Conspect53 - Fyzika
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 53 , (035) , (0.053.6)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru53 - Fyzika. Teoretická fyzika
    Document kindBOOKS
    Fyzika
    Publikace shrnující základní poznatky z fyziky. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.