Number of the records: 1  

Exkurze jako inovativní metoda výuky biologie a geologie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ziegler, Václav, 1944- - Author
    Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004 - 228 s.
    ISBN 80-7290-192-3
    Acta katedry biologie a ekologické výchovy Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty ;
     environmentální výchova a vzdělávání  školní exkurze
     sborníky
    Call numberC 318.946
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Exkurze jako inovativní metoda výuky biologie a geologie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 318.946   

    Title statementExkurze jako inovativní metoda výuky biologie a geologie : využití poznatků z jejich aplikace na základních a středních školách v ekologickém vzdělávání a výchově / editor Václav Ziegler
    Cover TitleExkurze jako inovativní metoda výuky biologie a ekologie
    Main entry-name Ziegler, Václav, 1944- (Author)
    Issue dataPraha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004
    Phys.des.228 s.
    ISBN80-7290-192-3
    National bibl. num.cnb001532145
    Edition Acta Katedry biologie a ekologické výchovy Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty ; sv. 11
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta (Praha, Česko) (Publisher)
    Subj. Headings environmentální výchova a vzdělávání * školní exkurze * metodika vyučování
    Form, Genre sborníky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.33-027.22 , 37.03 , 37.091.3 , 502
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Exkurze jako inovativní metoda výuky biologie a geologie
    Zaměřením a využitím exkurzí v environmentální výchově na školách všech stupňů se zabývá sborník výsledků výzkumného záměru. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.