Number of the records: 1  

Dokonalé služby

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vosoba, Pavel, 1958- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 164 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0847-7
     služby
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 312.190
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Dokonalé služby
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 312.190   

    Title statementDokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba
    Main entry-name Vosoba, Pavel, 1958- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2004
    Phys.des.164 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN80-247-0847-7
    National bibl. num.cnb001295843
    Subj. Headings služby
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC 338.46 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Dokonalé služby
    Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.