Number of the records: 1  

Co říkají děti, než se naučí mluvit

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Holinger, Paul C. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Triton, 2005 - 222 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7254-634-1
      Doner, Kalia - Author   Hnídková, Alena - Translator
     kojenci  batolata  emoce  nonverbální komunikace  rodiče a děti
     příručky
    Call numberC 318.691
    Umístění 159.94 - Emoce. Vůle
    Co říkají děti, než se naučí mluvit
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 318.691   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 318.691 a   

    Title statementCo říkají děti, než se naučí mluvit : devět signálů, jichž nemluvňata užívají k vyjádření svých pocitů / Paul C. Holinger a Kalia Donerová ; [z anglického originálu ... přeložila Alena Hnídková]
    Main entry-name Holinger, Paul C. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Triton, 2005
    Phys.des.222 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7254-634-1
    National bibl. num.cnb001573132
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalWhat babies say before they can talk
    Another responsib. Doner, Kalia (Author)
    Hnídková, Alena (Translator)
    Subj. Headings kojenci * batolata * emoce * nonverbální komunikace * rodiče a děti
    Form, Genre příručky
    Conspect159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    UDC 316.346.32-053.3 , 316.346.32-053.4 , 159.942 , 316.772.2 , 173.5/.7 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.94 - Emoce. Vůle
    Document kindBOOKS
    Co říkají děti, než se naučí mluvit
    Děti již při narození přicházejí na svět vybaveny vyjadřovacími schopnostmi. Dospělí však často jejich preverbální komunikaci nevěnují dostatečnou pozornost. Přitom již v raných fázích dětství existuje devět základních signálů pro vyjádření pocitů, emocí a reakcí dítěte. Proto je třeba, aby rodiče se naučili rozeznávat tyto signály, adekvátně na ně reagovali a porozuměli svému dítěti. Tak mu mohou pomoci rozvíjet jeho osobnost, podporovat hravost, sebeúctu, zájem. Naopak je třeba se vyhnout fatálním rodičovským chybám plynoucím z chybného ignorování či přímo potlačování některých projevů dětských emocí. Autor zásadně odmítá tělesné tresty, včetně lehkého plácnutí, kategorické zakazování výrazem NE - to vše vede k potlačování osobnosti dítěte. Zdůrazňuje kvantitu času věnovaného dítěti, opakované vysvětlování a diskutování již od raného věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.