Number of the records: 1  

Jdeme mezi děti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gregora, Martin, 1965- - Author
    Vydání 1. - 156 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5590-8
      Mertin, Václav, - Author
     předškolní výchova  děti předškolního věku  vývoj dítěte  děti se zdravotním postižením  nemoci u dětí  interpersonální vztahy
     kolektivní monografie
    Call numberC 397.692
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Jdeme mezi děti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 397.692   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 397.692 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 397.692 a   

    Title statementJdeme mezi děti / Martin Gregora, Václav Mertin
    Main entry-name Gregora, Martin, 1965- (Author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationPraha : Grada, 2020
    Phys.des.156 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5590-8 Kč 269.00
    National bibl. num.cnb003274640
    NotePodnázev v tiráži: co nás čeká v předškolním a školním kolektivu
    Another responsib. Mertin, Václav, 1951- (Author)
    Subj. Headings předškolní výchova * děti předškolního věku * vývoj dítěte * děti se zdravotním postižením * nemoci u dětí * interpersonální vztahy
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 316.346.32-053.4 , 612.65 , 159.922.72 , 159.922.76-056.24-053.2 , 616.1/.9-053.2 , 316.472.4 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Jdeme mezi děti
    Vstup do školky nebo školy je pro děti velkou změnou z hlediska vývojového, zdravotního a sociálního a je náročnou výzvou i pro rodiče. Jak rodinu na takovou událost připravit? Je dítě dostatečně zralé? Vyvíjí se správně? Na otázky, jak dobře zvládnout toto zlomové období v životě dítěte i celé rodiny, odpovídají renomovaní odborníci – dětský lékař a dětský psycholog. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.