Number of the records: 1  

Dimenze myšlení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gardner, Howard, 1943- - Author
    Vydání druhé - 479 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-262-1303-1
      Votavová, Eva - Translator
     inteligence (schopnost)  myšlení  psychologický výzkum  vzdělávání
     studie
    Call numberC 381.000
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Dimenze myšlení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.05.2024)C 381.000   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do *03.01.2024)C 381.000 a   

    Uniform title Frames of mind. Česky
    Title statementDimenze myšlení : teorie rozmanitých inteligencí / Howard Gardner ; z anglického originálu Frames of mind přeložila Eva Votavová
    Main entry-name Gardner, Howard, 1943- (Author)
    Edition statementVydání druhé
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.479 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-262-1303-1
    National bibl. num.cnb002984236
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Votavová, Eva (Translator)
    Subj. Headings inteligence (schopnost) - teorie * myšlení * psychologický výzkum * vzdělávání - psychologické aspekty
    Form, Genre studie
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.956.2 , 159.955 , 159.9.07 , 37.0 , 159.9 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Dimenze myšlení
    Studie mapuje vývoj pojetí inteligence a definuje sedm relativně nezávislých druhů inteligence.Inteligence zosobňuje schopnost řešit problémy nebo vytvářet produkty, jež mají v jednom či více kulturních prostředích určitou hodnotu. Jedná se tudíž o mnohem širší a univerzálnější soubor schopností, než jaký bývá tradičně zkoumán - zahrnuje veškeré oblasti lidského myšlení. Autor využívá dané definice biologických a antropologických objevů ke stanovení kritérií inteligence. Výzkum vrcholí prokázáním existence sedmi relativně nezávislých druhů inteligence (tj. jazyková, hudební, logicko-matematická, prostorová, tělesně-pohybová a dvě formy personální inteligence), kterými jsou lidské bytosti nadány v různé míře. Americký profesor usiluje o přehodnocení podstaty současné pedagogiky - vzdělávací soustava by se měla přizpůsobit potřebám inteligence jednotlivých žáků. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.