Number of the records: 1  

Jak se učitelé učí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šeďová, Klára, 1974- - Author
    Vydání první - 325 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-8462-9
      Švaříček, Roman, - Author   Sedláček, Martin, - Author   Šalamounová, Zuzana, - Author
    2013-2016 2011-2020
     učitel a žák  základní vzdělávání  vyučovací metody  dialogické vyučování  případové studie  akční výzkum
     kolektivní monografie
    Call numberC 386.431
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Jak se učitelé učí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 386.431   

    Title statementJak se učitelé učí : cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování / Klára Šeďová, Roman Švaříček, Martin Sedláček, Zuzana Šalamounová
    Portion of titleCestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování
    Main entry-name Šeďová, Klára, 1974- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationBrno : Masarykova univerzita, 2016
    Phys.des.325 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-210-8462-9
    National bibl. num.cnb002881434
    NoteNa obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Švaříček, Roman, 1978- (Author)
    Sedláček, Martin, 1979- (Author)
    Šalamounová, Zuzana, 1984- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Filozofická fakulta (Publisher)
    Subj. Headings 2013-2016 * 2011-2020 * učitel a žák * základní vzdělávání * vyučovací metody * dialogické vyučování * případové studie * akční výzkum - Česko - 2011-2020
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.064.2 , 373.3 , 37.091.3 , 37.091.33-021.364 , 001.87 , 303.442.2 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Jak se učitelé učí
    Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.