Number of the records: 1  

Dostaňte mě ven!

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Nawab, Dina el- - Author
    1. vydání - 204 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-253-3394-5
      Knorre, Alexander von, - Illustrator   Simonová, Lucie - Translator
     německé romány  publikace pro děti
    Call numberC 375.939 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 375.939 b   

    Uniform title Holt mich hier raus!. Česky
    Title statementDostaňte mě ven! : tragické následky jednoho pokusu / Dina El-Nawabová ; s ilustracemi Alexandry von Knorre ; z německého originálu Holt mich hier raus! - T. Rolles unzensiertes Pannen-Protokoll ... přeložila Lucie Simonová
    Main entry-name Nawab, Dina el- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Fragment, 2017
    Phys.des.204 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-253-3394-5 Kč 249,00
    National bibl. num.cnb002954606
    NoteJméno ilustrátora je na titulní stránce chybně, správně má být: s ilustracemi Alexandra von Knorre
    Another responsib. Knorre, Alexander von, 1982- (Illustrator)
    Simonová, Lucie (Translator)
    Form, Genre německé romány * publikace pro děti
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-31 , 821-93 , (0:82-31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Tahle hodina chemie se opravdu, ale OPRAVDU nevyvedla. Po zpackaném pokusu uvízl Tobiáš v těle chemikářky Doutnákové, což odstartovalo následující katastrofy: má na sobě její trapné hadry, musí čelit šíleným žákům 9. A, a co je asi úplně nejděsivější, odolávat romantickým náletům kolegy Matušky. Aby toho nebylo málo, učitelka Doutnáková chodí po škole v jeho těle a chová se naprosto nemožně. Dokonce se vecpala do jeho rodiny! Jestli s tím něco neudělá, vezme jeho reputace v pouhých třinácti a čtvrt letech za své. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.