Number of the records: 1
Segall, Ken - Author
1. vydání - 246 stran ; 24 cm
ISBN 978-80-265-0523-5
Hegedüsová, Romana - Translator
podnikový management marketing tvůrčí myšlení úspěch v podnikání
monografieCall number C 370.286 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Uniform title Think simple. Česky Title statement Myslete jednoduše : jak chytří porážejí komplikovanost / Ken Segall ; překlad: Romana Hegedüsová Main entry-name Segall, Ken (Author) Edition statement 1. vydání Publication Brno : BizBooks, 2016 Phys.des. 246 stran ; 24 cm ISBN 978-80-265-0523-5 National bibl. num. cnb002833904 Note Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Another responsib. Hegedüsová, Romana (Translator)
Subj. Headings podnikový management * marketing * tvůrčí myšlení * úspěch v podnikání Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658 , 658.8 , 159.954/.955 , 658:17.024.4 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather):“Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple – od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.”Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a – v neposlední řadě – být prostě elegantní. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1