Number of the records: 1
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
Nový, Ivan, 1956- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2006 - 159 s. ; 24 cm
ISBN 80-247-1321-7, ISBN 978-80-247-6287-6
Manažer. Prodej
Petzold, Jörg - Author
management prodeje psychologie prodeje řízení vztahů se zákazníky obchodní komunikace
příručkyUmístění Title statement (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold Varying form of title Nespokojený zákazník - náš cíl?! Main entry-name Nový, Ivan, 1956- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2006 Phys.des. 159 s. ; 24 cm ISBN 80-247-1321-7 978-80-247-6287-6 National bibl. num. cnb001661001 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Petzold, Jörg (Author)
Subj. Headings management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.811 , 658.8:005.32 , 005.346 , 316.776 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1