Number of the records: 1  

Tarzan


  1. 1 DVD video (85 min.) : zvukový, barevný ; 12 cm + 1 DVD video  
    8595165322538
      Burroughs, Edgar Rice, - Bibliographic antecedent   Buck, Chris, - Director   Lima, Kevin, - Director
     zvířata  filmové pohádky  hudební filmy
     DVD  filmy pro děti a mládež  animované filmy  dobrodružné filmy
    Call numberHDVD 921/1
    Tarzan
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( hudební )k vypůjčeníHDVD 921/1   

    Title statementTarzan / režie Kevin Lima, Chris Buck
    DistributionPraha : Magic Box, [2015]
    Phys.des.1 DVD video (85 min.) : zvukový, barevný ; 12 cm + 1 DVD video
    NoteNámět Edgar Rice Burroughs
    Další poznámkaFilm vyroben v roce 1999
    Users/Intended Audience NotePřístupné bez omezení
    Language noteJazykové verze v Dolby Digital 5.1: čeština, slovenština, angličtina, maďarština ; titulky české, slovenské, anglické, maďarské
    Another responsib. Burroughs, Edgar Rice, 1875-1950 (Bibliographic antecedent)
    Buck, Chris, 1960- (Director)
    Lima, Kevin, 1962- (Director)
    Subj. Headings zvířata * filmové pohádky * hudební filmy
    Form, Genre DVD * filmy pro děti a mládež * animované filmy * dobrodružné filmy
    Conspect791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    UDC 791.221.1 , 791.225:82-34 , 592/599 , 636.1/.9 , (084.122.053.2) , (084.122)791.228 , (084.122)791.221.5
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindVideo records
    Tarzan
    Disneyho úžasná animovaná adaptace klasického příběhu začíná, když gorilí rodina uprostřed džungle adoptuje opičího chlapce Tarzana. Přestože je Tarzan často vůdcem gorilí smečky odstrkován, ostatní gorily Tarzana přijmou a vychovávají ho, jako by byl jedním z nich. Společně s hubatou gorilí kamarádkou Terk a neurotickým slonem Tantorem se Tarzan učí obratnostem v karunách stromů a přežití v království zvířat. Jeho dva světy se protnou, když se objeví lidé, a Tarzan si musí vybrat mezi "civilizovaným" životem po boku krásné Jane nebo životem, který zná a miluje se svojí gorilí rodinou
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.