Number of the records: 1  

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2014 - 140 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-7520-7
      Portešová, Šárka, - Author
     talentované děti  specifické poruchy učení  speciální pedagogika
     kolektivní monografie
    Call numberC 361.928
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Rozumově nadaní studenti s poruchou učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 26.04.2024)C 361.928   

    Title statementRozumově nadaní studenti s poruchou učení : cesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu / Šárka Portešová ... [et al.]
    Portion of titleCesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2014
    Phys.des.140 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm
    ISBN978-80-210-7520-7
    National bibl. num.cnb002682546
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Portešová, Šárka, 1968- (Author)
    Another responsib. Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny (Other)
    Subj. Headings talentované děti * specifické poruchy učení * speciální pedagogika
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 373.3.011.3-052-056.45 , 616.89-008.43 , 376 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Rozumově nadaní studenti s poruchou učení
    Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.