Number of the records: 1  

Čínský horoskop na rok


  1.  Somerville, Neil, 1953- - Author
    Roky odběru: 1998,2015
    cnb000989345
    21. století
     čínská astrologie  čínské horoskopy
     příručky
    Čínský horoskop na rok
    Bunches2015: 2015
    1998: 1998
    Title statementČínský horoskop na rok ... : co pro vás přichystal rok ... / Neil Somerville
    Main entry-name Somerville, Neil, 1953- (Author)
    PublicationPraha : Baronet, [1997?]-
    Phys.des.svazků ; 21 cm
    National bibl. num.cnb000989345
    NotePřeloženo z angličtiny. Součástí názvu je označení běžného roku, součástí podnázvu je znamení příslušného roku. Podnázev od roč. 2008: co vám přinese rok .... Jednotlivé sv. mají ISBN
    OriginalYour Chinese horoscope ...
    Subj. Headings 21. století * čínská astrologie * čínské horoskopy
    Form, Genre příručky
    Conspect133 - Ezoterismus. Okultismus
    UDC 133.52(510) , 133.526(510) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Years of Consumption1998,2015
    Document kindPERIODIKA - Souborný záznam periodika
    Čínský horoskop na rok
    Neil Somerville, jeden z nejvýznamnějších západních autorů-astrologů, sestavil i letos Čínský horoskop na rok 2015, který je rokem Kozy. Ať už šplhá po skalnatých horách, nebo se popásá na šťavnatých zelených lukách, vyzařuje z Kozy spokojenost. Pokud jí nehrozí nějaké nebezpečí, je obvykle uvolněná a její sympatická povaha ovlivní události, které budou probíhat v jejím vlastním roce. Lidé ve znamení Kozy jsou rození umělci a mohou se těšit na vzrušující a inovativní rok. Léta Kozy mohou být zásadním průlomem, jsou dobou sebevyjádření a tvořivosti. Rok Kozy přinese také vzrušení. Důraz bude kladen na mezilidské vztahy a rodinu. Může však dojít i k tragediím a katastrofám - koneckonců léta Kozy dokážou být vrtošivá! Po rychlejším roce Koně tak přichází období růstu a pokroku, opatrnost sice bude na místě, nicméně v letech Kozy má rozhodující význam rychlost a iniciativa. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.