Number of the records: 1  

Odměny a tresty ve školní praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Čapek, Robert, 1967- - Author
    2., přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 186 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-4639-5 (brož.)
    Pedagogika
     odměny a tresty  hodnocení žáků  školní kázeň  klima školy
     příručky
    Call numberC 356.232
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Odměny a tresty ve školní praxi
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.05.2024)C 356.232   

    Title statementOdměny a tresty ve školní praxi : kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků / Robert Čapek
    Main entry-name Čapek, Robert, 1967- (Author)
    Edition statement2., přeprac. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2014
    Phys.des.186 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-4639-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002536556
    Edition Pedagogika (Grada)
    NoteNa rubu tit. s. uvedeno též: Vyd. 1.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings odměny a tresty * hodnocení žáků * školní kázeň * klima školy
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.5 , 37.091.26/.27 , 37.064 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Odměny a tresty ve školní praxi
    Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec. Učitel by měl používat takové strategie, které jsou výhodné a efektivní, a to nejen krátkodobě. Není důležité pouze správně trestat, ale také vytvářet ve třídě klima působící preventivně proti nevhodnému chování. Nestačí jen vhodně odměňovat, ale je třeba promyšleným posilováním žáky motivovat. Učitel musí znát postup při vyšetřování školní krádeže, ale ještě důležitější je, aby uměl správně hodnotit a klasifikovat. Teoretický text je doplněn řadou ilustrativních kazuistik ze školních tříd a pro čtenáře jsou připravena i praktická doporučení a zajímavé podněty k zamyšlení. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.