Record detail
Number of the records: 1
Ftorek, Jozef, 1973- - Author
3., rozš. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.)
Komunikace
public relations mediální komunikace veřejné mínění
příručkyCall number C 346.606 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Portion of title Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat Main entry-name Ftorek, Jozef, 1973- (Author) Edition statement 3., rozš. vyd. Issue data Praha : Grada, 2012 Phys.des. 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.) National bibl. num. cnb002266134 Edition Komunikace (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 316.65 , 32.019.5 , 316.772.4 , 659.4 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1