Number of the records: 1  

Kázeňské problémy ve škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bendl, Stanislav, 1965- - Author
    Aktualiz. a dopl. vyd. - V Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2011 - 264 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7387-436-0 (brož.)
     školní kázeň
     monografie
    Call numberC 344.527
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Kázeňské problémy ve škole
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.05.2024)C 344.527   

    Title statementKázeňské problémy ve škole / Stanislav Bendl
    Main entry-name Bendl, Stanislav, 1965- (Author)
    Edition statementAktualiz. a dopl. vyd.
    Issue dataV Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2011
    Phys.des.264 s. : il. ; 20 cm
    ISBN978-80-7387-436-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002173283
    Note500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings školní kázeň
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC (048.8) , 37.091.5
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Kázeňské problémy ve škole
    V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“. Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu psychologických směrů a škol. V knize jsou představeny jak specifické kázeňské programy zahraniční provenience, tak autorův návrh opatření na podporu kázně ve školách. Důraz je kladen na myšlenku, že účinné řešení (ne)kázně není věcí jednoho dílčího či izolovaného opatření, nýbrž vyžaduje komplexní přístup. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.