Number of the records: 1  

Jak se stát férovou školou II

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tannenbergerová, Monika, 1982- - Author
    Brno : Liga lidských práv, c2010 - 55 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87414-02-6 (brož.)
    Manuály
      Krahulová, Katarína - Author
    Férová škola (projekt)
    21. století
     vzdělávací projekty  školství  vzdělávací politika  integrovaná výchova a vzdělávání  speciální pedagogika  didaktika
     informační publikace
    Call numberC 340.066
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Jak se stát férovou školou II
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.066   

    Title statementJak se stát férovou školou II. : inkluzivní vzdělávání v praxi / Monika Tannenbergerová, Katarína Krahulová a kolektiv
    Main entry-name Tannenbergerová, Monika, 1982- (Author)
    Issue dataBrno : Liga lidských práv, c2010
    Phys.des.55 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87414-02-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002125472
    Edition Manuály
    NoteVydáno v souvislosti s realizací projektu Ligy lidských práv "Férové školy v praxi"
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Krahulová, Katarína (Author)
    Subj. Headings Férová škola (projekt) * 21. století * vzdělávací projekty - Česko * školství - Česko - 21. století * vzdělávací politika - Česko - 21. století * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko - 21. století * speciální pedagogika - Česko - 21. století * didaktika - Česko - 21. století
    Form, Genre informační publikace
    Conspect37.014 - Vzdělávací a výchovná politika
    UDC 37.014.542 , 37.09 , 37.014.5 , 37.043.2 , 376 , 37.02 , (437.3) , (036)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttp://www.llp.cz
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Jak se stát férovou školou II
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.