Number of the records: 1  

Marketing pro začátečníky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Foret, Miroslav, 1946- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - viii, 152 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-1942-6 (brož.)
    Praxe manažera
     marketing
     příručky
    Call numberC 332.311
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing pro začátečníky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.311   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.311 v1   

    Title statementMarketing pro začátečníky / Miroslav Foret
    Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2008
    Phys.des.viii, 152 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1942-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001793925
    Edition Praxe manažera (Computer Press)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing pro začátečníky
    Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.