Number of the records: 1
Plánování a tvorba hodnoty firmy
Marinič, Pavel, 1955- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 232 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-2432-4 (váz.)
hodnotový management plánování strategický management
monografieCall number C 332.332 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Title statement Plánování a tvorba hodnoty firmy / Pavel Marinič Main entry-name Marinič, Pavel, 1955- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2008 Phys.des. 232 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2432-4 (váz.) National bibl. num. cnb001816725 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings hodnotový management * plánování * strategický management Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 005.51 , 005.21 , 005:330.133.1 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Document kind BOOKS Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1