Number of the records: 1  

Práce s hrou

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Činčera, Jan, 1973- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2007 - 115 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-1974-0 (brož.)
    Pedagogika
     hra  didaktické hry  výchova a vzdělávání  výukový software
     příručky
    Call numberC 327.050
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Práce s hrou
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 327.050   

    Title statementPráce s hrou : pro profesionály / Jan Činčera
    Spine TitlePráce s hrou - pro profesionály
    Main entry-name Činčera, Jan, 1973- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.115 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-1974-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001725941
    Edition Pedagogika (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings hra * didaktické hry * výchova a vzdělávání * výukový software
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.33 , 37.0 , 004.42:371.3 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Práce s hrou
    Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.