Number of the records: 1
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Blažková, Martina, 1975- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 278 s.
ISBN 978-80-247-1535-3
Manažer
marketingový management malé a střední podnikání
příručkyCall number C 327.025 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / Martina Blažková Main entry-name Blažková, Martina, 1975- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2007 Phys.des. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3 National bibl. num. cnb001730084 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings marketingový management * malé a střední podnikání Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.114-022.54/.55 , 658.8:005 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1