Number of the records: 1  

Pohádkové příběhy k zábavě i k učení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šikulová, Renata, 1963- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2006 - 153 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-1361-6 (brož.)
    Výchova a vzdělávání
      Rytířová, Vlasta, - Author
     děti školního věku  dětské čtenářství  sociální dovednosti  didaktické hry
     metodické příručky
    Call numberC 323.810
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Pohádkové příběhy k zábavě i k učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 323.810 b   

    Title statementPohádkové příběhy k zábavě i k učení / Renata Šikulová, Vlasta Rytířová
    Main entry-name Šikulová, Renata, 1963- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2006
    Phys.des.153 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-1361-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001528352
    Edition Výchova a vzdělávání
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Rytířová, Vlasta, 1954- (Author)
    Subj. Headings děti školního věku * dětské čtenářství * sociální dovednosti * didaktické hry
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.5 , 028.1 , 316.61 , 37.091.33 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Pohádkové příběhy k zábavě i k učení
    Publikace, kterou právě držíte v ruce, vznikla se záměrem nabídnout učitelům a vychovatelům, kteří pracují s dětmi 1. stupně základní školy, a studentům učitelství náměty a didaktické hry. Obě autorky vycházely ze svých dlouholetých pedagogických zkušeností a společně se zamýšlely nad prostředky, které by u žáků posilovaly zájem o učení. Rozhodly se probudit u dětí chuť spolupracovat s učitelem i spolužáky na společných úkolech, podporovat čtenářské a komunikativní dovednosti, rozvíjet představivost a tvořivost. A jak žáky motivovat? Nejlépe pohádkovými příběhy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.